קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

צלעות חזיר סיניות

צלעות חזיר סיניות
צלעות חזיר סיניות יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . מנה אחת מכילה 510 קלוריות, 56 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 8 שעות ו-30 דקות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לך זנגביל טחון, פלפל, תערובת תיבול, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. מתכונים דומים: צלעות חזיר סיניות, צלעות חזיר סיניות, ו צלעות חזיר, בסגנון סיני.

הוראות

1
בקערה, מערבבים את רוטב הסויה, סוכר חום, מיץ לימון, שמן צמחי, זנגביל ואבקת שום. מניחים בצד חלק מהתערובת בקערה נפרדת להשרות במהלך הבישול. פירס את צלעות החזיר משני הצדדים עם מזלג, מניחים בשקית ניילון גדולה resealable, ומכסים עם תערובת המרינדה הנותרים. מקררים 6 עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
צלעות חזירצלעות חזיר
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מחממים את הגריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
שמן קלות באח הגריל. להשליך מרינדה, צלעות חזיר גריל 6 עד 8 דקות לכל צד, או כדי doneness הרצוי, במרינדה לעתים קרובות עם החלק השמור של המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוססלרי פרוס2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירסעמילן תירס0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן2(חוֹרֶף)מרגרינה מקל שומן מופחתתמרגרינה מקל שומן מופחתת1גדולבצל, חצוי ופרוסבצל, חצוי ופרוס0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס6צלעות חזיר ללא עצמותצלעות חזיר ללא עצמות680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות חזיר ללא עצמותצלעות חזיר ללא עצמות1(יכול להיות או להרחיק)תערובת תיבול ללא מלחתערובת תיבול ללא מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתה מבושלתה מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסית יקב לגונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.