קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

צלעות חזיר פולינזיות-קרוק פוט

צלעות חזיר פולינזיות-קרוק פוט
צלעות חזיר פולינזיות - סיר חרס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 31 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 360 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך רוטב סויה, שום, אננס tidbits, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החומץ אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חומץ כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הכנת המנה לוקחת כ 9 שעות ו-5 דקות. מתכונים דומים: חזיר צלוי פולינזי (סיר חרס), צלעות חזיר פולינזיות, ו 8 דקות סיר מיידיות דבש לימון ג'ינג'ר צלעות חזיר.

מרכיבים

11 קילו קישואים,אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עמילן תירסעמילן תירס1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1אינץג'ינג'ר, מגורדג'ינג'ר, מגורד1בצל, לחתוך 8 טריזיםבצל, לחתוך 8 טריזים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים539אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיסות אננספיסות אננס6צלעות חזיר עבות, גזוזצלעות חזיר עבות, גזוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של hoboken eddie's hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של hoboken eddie's hukilau)11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.