קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

צלעות חזיר תפוחי מחבת

צלעות חזיר תפוחי מחבת
צלעות חזיר תפוחי מחבת דורשות כ 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 249 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם פתיתי פלפל, מיץ תפוחים, שמן קנולן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הקנולן תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מחזורי דובדבן-משמש כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, וכל 30 דיאטה. זה עובד טוב כמנה עיקרית זולה למדי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 48%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: צלעות חזיר במחבת, צלעות חזיר במחבת, ו דפיקות וצלעות: נוקוורסט עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושנות עם בייקון, תפוח ובצל.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים צלעות חזיר ותפוח בשמן על אש בינונית במשך 8-10 דקות או עד שמדחום המוחדר לבשר חזיר קורא 145*.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
לשימור,לשימור,
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
הסר ושמור על חום.
3
מוסיפים את שאר החומרים למחבת.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מביאים לרתיחה; מבשלים עד שהנוזל מצטמצם בחצי.
5
מגישים עם צלעות ותפוח.
מרכיבים שתצטרך
לשימור,לשימור,

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם אפשרויות נהדרות עבור צלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. אנטיקה שרדונה (בחר הרים) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
אנטיקה שרדונה (בחר הרים)
אנטיקה שרדונה (בחר הרים)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים המובילים לליבה יציבה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחרה בין גפנים בני 4 עד 31מחלקים נבחרים של תשעה גושי כרם, הנטועים בגובה של 1,413-1,494 רגל. הבחירה של השנה מורכבת 10 שיבוטים שרדונה-תשעה בורגונדי ואת המורשת לשבחים מבחר ויימר - כי יחד ליצור את המורכבות ארומטיים וטעמים אנו מחפשים עבור ההר שלנו בחר שרדונה.