קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות7
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

צף שוקולד דובדבן

צף שוקולד דובדבן
שרי שוקולד צף נטול גלוטן, וללא חלב קינוח. והוא מתאים להגשה ל 7 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 6 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל 513 קלוריות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. מתכון זה מ טעם הבית דורש מים, דובדבני מרשינו, גלידת שוקולד וקצפת בפחית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 27%, וזה לא כל כך סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון שוקולד מריר בורבון דובדבן סודה צף, שחור דובדבן שמפניה צף, ו צף גלידת דובדבן בורבון-קולן.

הוראות

1
בסיר גדול מביאים לרתיחה מים וסוכר. מנמיכים את האש; מבשלים במשך 5 דקות. מגניב. מערבבים מים מוגזים ומיץ דובדבנים.
מרכיבים שתצטרך
מים מוגזיםמים מוגזים
מיץ דובדבניםמיץ דובדבנים
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מזלפים סירופ שוקולד בכל אחת משבע כוסות צוננות.
מרכיבים שתצטרך
סירופ שוקולדסירופ שוקולד
3
מניחים שתי כפות גלידה בכל כוס.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
4
יוצקים תערובת מים מוגזים על גלידה; מעל כל אחד מהם קצפת ודובדבן.
מרכיבים שתצטרך
מים מוגזיםמים מוגזים
קצפתקצפת
גלידהגלידה
דובדבניםדובדבנים
5
מגישים מיד.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

צף עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. פרוסקו סיפריאני עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
סיפריאני פרוסקו
סיפריאני פרוסקו
ציפריאני בליני הוא הקוקטייל המפורסם בעולם העשוי מעיסת אפרסק לבנה ויין מבעבע ברוט. הוא הומצא בשנת 1948 על ידי ג ' וזפה סיפריאני מבר הארי בוונציה והוא מוגש בכל מקום סיפריאני ברחבי העולם. דרך נהדרת להתחיל כל מסיבה או לקיים עם בראנץ ' של יום ראשון! ציפריאני בליני מציגה ניחוחות אלגנטיים, טריים ופירותיים עם מתיקות מאוזנת ובועות ריחניות. מושלם בכל עת, נהדר כמו אפריטיף.