קושימומחה
מוכן ב15 שעות, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות44
מגזין

צפון קרוליינה-מנגל בסגנון משוך-כריכי חזיר

צפון קרוליינה-מנגל בסגנון משוך-כריכי חזיר
כריכים מנגל בסגנון צפון קרוליינה משוך חזיר עשויה להיות מה שחיפשתם. מנה אחת מכילה 605 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך פפריקה, חומץ סיידר, דבש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ סיידר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חומץ כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 שעות ו-30 דקות. נסו מנגל בסגנון צפון קרוליינה משך חזיר, צפון קרוליינה בסגנון חזיר משך, ו צפון קרוליינה בסגנון חזיר משך (מתכונים דומים).

הוראות

1
לעשות חורים קטנים בכל רחבי כתף החזיר עם סכין חדה דק ודברים שיני שום. לשפשף את הבשר בכל רחבי עם שייק ממפיס; לכסות ולאוורר לילה.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
כתף חזירכתף חזיר
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
בשרבשר
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
2
הכן גריל חיצוני עם אש בינונית-חמה עקיפה עם תערובת של בריקטים ופחם עץ במחצית הגריל. הגדר באח על גחלים.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מניחים חזיר, צד עור למעלה, במחבת אלומיניום עם כ 1 1/2 כוסות מים בצד הקריר של השבכה. לזרוק 1 כוס של שבבי עץ ספוג סחוט על הגחלים ולכסות את הגריל, לוודא פתחי האוורור של המכסה הם ישירות מעל חזיר.
מרכיבים שתצטרך
קריר יותרקריר יותר
צ ' יפסצ ' יפס
מיםמים
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
4
כאשר הגחלים להתקרר לחום בינוני-נמוך, מחממים ארובה-מלא לבנות חמות ופחם עץ. בכל פעם עשן מפסיק לצאת של פתחי האוורור, על כל שעה, להוסיף גחלים חמות יותר 1 כוס של שבבי עץ ספוג סחוט אל האש. המטרה היא לשמור על אש בינונית-חום, מעושנת (אבל אל תדאג אם זה חם יותר כאשר הגחלים מתווספים וקריר תוך חימום הגחלים). לסובב את החזיר כאשר אתה מוסיף גחלים כך שהוא מבשל באופן שווה. מבשלים את הבשר עד מדחום מיד לקרוא מוכנס לתוך החלק העבה ביותר של החזיר רושם 180 מעלות F, על 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
קריר יותרקריר יותר
צ ' יפסצ ' יפס
בשרבשר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
5
לשים בצד 1 ליטר של רוטב ברביקיו חומץ בסגנון צפון קרוליינה. לאחר חזיר מגיע 180 מעלות F, להתחיל לשטוף את כל פני השטח של הבשר כל 20 דקות עם חלק מהרוטב הנותרים ואת טפטוף מחבת. המשך לבשל את החזיר, מכסה את הגריל בין mopping, עד מיד לקרוא מדחום רושם 200 מעלות F, על 1 עד 2 שעות יותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
חומץחומץ
רוטברוטב
בשרבשר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
מחבתמחבת
6
להעביר את החזיר ללוח חיתוך ולתת לנוח לפחות 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
7
הסר את העור החיצוני ולהשליך.
8
חותכים חתיכות גדולות מהעצם וגורס, באמצעות 2 מזלגות או האצבעות שלך, (כאשר מגניב מספיק כדי לגעת) או קוצצים. לזרוק עם כ 1 כוס רוטב ברביקיו שמורות עבור כל 3 כוסות בשר. הכנס את החזיר לתוך הלחמניות הרכות ומגיש עם חמוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
חמוציםחמוצים
גלולגלול
עצםעצם
בשרבשר
חזירחזיר
9
לטאטא פפריקה, סוכר חום, אורגנו, שום, אבקת אנצ ' ו, מלח, מלח סלרי בקערה קטנה. לאחסן במיכל אטום במקום קריר ויבש עד 2 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
מלח סלרימלח סלרי
אורגנואורגנו
פפריקהפפריקה
שוםשום
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
10
מחממים את החומץ והסוכר בסיר בינוני על חום בינוני עד שהסוכר מתמוסס. את החום, מערבבים בקטשופ, דבש, מלח, פלפל אדום, ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל אדוםפלפל אדום
קטשופקטשופ
חומץחומץ
דבשדבש
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלחרוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלח1בצל צהוב בינוני, קצוץתפוח או שבבי עץ אחרים, ספוג במים לפחות 30 דקות מנוקזתפוח או שבבי עץ אחרים, ספוג במים לפחות 30 דקות מנוקז2(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה4קילוגרםעצם בכתף חזיר, עם עורעצם בכתף חזיר, עם עור3(חוֹרֶף)1 כוס בטטה מבושלת1 כוס בטטה מבושלת11 קילו קישואים,מלח סלרימלח סלרי7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)10ריבס, קצוץ טרי או קפואחמוצים שמירחמוצים שמיר1ראששום, מופרד ציפורן קלופיםשום, מופרד ציפורן קלופים2(חוֹרֶף)חמוצים כשריםחמוצים כשרים8לחמניות המבורגר רכותלחמניות המבורגר רכות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(חוֹרֶף)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.