קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

קארי בקר

קארי בקר
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? קארי בקר יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 758 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 57 גר' של שומן. גשו לסופר וקנו allspice, מלח, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-15 דקות. נסו Goan בשר קארי עם חומץ: בקר Vindaloo, פשטידת בקר וקארי, ו קארי בקר תאילנדי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
רעננות מבריקה מחמיאה לטעמים הפריכים והיבשים של אשכוליות, תפוחים ופלפל לבן בגרונר האוסטרי המצטיין הזה. היין המושלם לימי חוף, ימי פיקניק, וכל יום.