קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

קארי הודו

קארי הודו
הודו קארי יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 265 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 61 אוהדים. אם יש לך משחת קארי, בצל, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו הודו בקארי ירוק תאילנדי וקציץ בשר קישואים ברוטב קארי ירוק חלב קוקוס, קארי הודו, ו קארי הודו.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה על חום גבוה למדי. מבשלים את הבצל והפלפל במשך 3-4 דקות עד שמתחילים לרכך מעט חום. מערבבים את הדבק קארי ושום, ואז לבשל עוד 1-2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את העגבניות הקצוצות ומים 150ml. מביאים לרתיחה ובועה במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
הפעל את החום למטה, מערבבים את טורקיה ותפוחי אדמה, ומבשלים עוד 2-3 דקות, ולאחר מכן עונה ולהוסיף את צ ' אטני מנגו. פיזור עם כוסברה ומגישים עם אורז או נאן.
מרכיבים שתצטרך
צ ' אטני מנגוצ ' אטני מנגו
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
נאןנאן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
צהוב בהיר עם גוונים ירוקים. פלפל על האף, רמזים של תבלינים האופייניים Grüner Veltliner, עשבי תיבול ארומטיים ופירות צהובים. צפוף ומורכב על החיך, פוטנציאל הזדקנות מבטיח.