קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות27
מגזין

קארי ירקות

קארי ירקות
קארי ירקות יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, כל 30, ומתכון טבעוני יש 457 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 29 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו שיני שום, נחשב "התחממות תבלינים" כי לחמם את הגוף מבפנים, כורכום הקרקע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. נסו קארי ירקות הודי דרום עם עלי קארי, קארי ירקות, ו קארי ירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
קארי ירקות
מרכיבים שתצטרך
2
בבישול הודי, הל, ציפורן, כוסברה וזרעי כמון הם תבלינים מחממים את הגוף מבפנים, מה שהופך את זהמאכל חורף מעולה.14 כוס ירקות oil10oz (300 גרם) תפוחי אדמה אדומים עור, diced5 ירוק תרמילי הל, crushed3 כל cloves1 מקל קינמון, שבור חצי2 כפית זרעי כמון 1 בצל, דק chopped2 כפית ג ' ינג ' ר טרי מגורר 2 שיני שום גדולות, crushed12 כפית כורכום הקרקע כורכום 112 כפית כורכום הקרקע cori
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים את השמן במחבת גדולה על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את תפוחי האדמה ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עבור 5minutes, או עד חום זהוב. באמצעות כף מחוררת, להעביר מגבות נייר כדי לנקז.להפחית את החום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את תרמילי הל, ציפורן, קינמון, וזרעי כמוןstir עד התבלינים הם ריחניים מאוד.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הבצל ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, במשך כ 5 דקות, או עד מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הג ' ינג ' ר, שום, כורכום וכוסברה, ומתבלים במלח ופלפל.מערבבים במשך 1 דקה.מערבבים את העגבניות עם המיצים והסוכר שלהם. להחזיר את תפוחי האדמה למחבת, להוסיף תוכים, צ ' ילי ו 1 כוס מים, ולהביא לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. להפחית את החום לנמוך.מבשלים, ערבוב מדי פעם, במשך 15 דקות, או עד הגזר הם רק מכרז, הוספת מים קטנים במידת הצורך.מערבבים את הכרוב, הכרובית והאפונה. להחזיר את החום בינוני ומבשל במשך כ -10 דקות, או עד הירקות מכרזים. מערבבים בכוסברה ומתבלים שוב.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר את andiscard תרמילי הל וציפורן.
מרכיבים שתצטרך
9
מעבירים לקערה הגשה, מפזרים שקדים, וחם.טוב עם הרבה אורז בסמטי או לחם נאן.היכונו . הקארי יכול להתבצע 1 יום קדימה, מכוסה ומקורר. לחמם על אש נמוכה, הוספת מים אם הרוטב הוא עבה מדי.מלח ופלפלון שחור טחון טרי 14.5 עוז (411g) יכול קצוץ tomatoespinch של גזר סוכר2, צ'ילי ירוק חם טרי, זרע (אופציונלי) ופרוס לתוך רזה rounds1 כוס סבויה או ירוק כרובית כרובית florets1 כוס אפונה th2 כפות קצוץ cilantrototoonish שקדים, להפשיר כוס כרובית 1 כוס cilized peas2 כפות
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות להקת קאדר של אבנים Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
להקת קאדר של אבנים Gruner Veltliner
להקת קאדר של אבנים Gruner Veltliner
באופן ארומטי, היין הזה מוביל עם קצה הדר מלוח עם גווני אדמה שיש להם רמזים אקזוטיים של תבלינים צפון אפריקאים. משם יש עומק של יסמין פירות טרופיים מונע הדר יפה, מזכיר לסחוט טריז סיד על הפרי של פפאיה חצי לחתוך. אתה לא יכול להסתיר את רכיב האשכוליות הבשלות שאי פעם קיים שאנחנו מכנים לעתים קרובות להשפריץ...סודה אשכולית הידועה לשמצה. זה יין סופר מעניין. יש לו איזון הרמוני של בשלות אבל טון של מרץ ואנרגיה על החיך. בסיס של פירות הדר מלוחים, ג ' ינג ' ר ופלפל לבן מתערבבים עם אשכוליות שמובילות לגימור מתובל ספוג במינרליות. יין זה נוגע בשני צידי הספקטרום של גרונר, בהיר, טרי ותוסס יחד עם מרקם ומלא המראים מה הופך את היינות הלבנים של עמק עדנה לייחודיים.