קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

קארי עוף לבישול איטי עם קינואה

קארי עוף לבישול איטי עם קינואה
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן מתכונים לרפרטואר שלך, קארי עוף איטי עם קינואה עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 27 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 203 קלוריות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו -30 דקות. אם יש לכם בצל, אבקת קארי, קינואה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. עם כפית ציון 72%, המנה הזו טובה. קארי קינואה קוקוס איטי, קארי קינואה קוקוס איטי, ו קארי קינואה קוקוס איטי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים את העוף, הבצל, הסלרי, התפוח, מרק העוף, החלב, אבקת הקארי והפפריקה בסיר איטי; מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 4 עד 5 שעות. מערבבים פנימה את הקינואה במהלך 35 הדקות האחרונות של הבישול.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
אבקת קאריאבקת קארי
עוף שלםעוף שלם
פפריקהפפריקה
סלריסלרי
קינואהקינואה
תפוחתפוח
בצלבצל
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מגישים כשהקינואה רכה.
מרכיבים שתצטרך
קינואהקינואה

יין מומלץ: ריזלינג, Gruener Veltliner, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, גרונר ולטלינר ורוז פאלקום נוצץ. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש להם קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. הווינגוט שניידר נידרהאוזר הרמןשוהל ריזלינג טרוקן עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
ויינגוט שניידר נידרהאוזר הרמןשוהל ריזלינג טרוקן
ויינגוט שניידר נידרהאוזר הרמןשוהל ריזלינג טרוקן
ניחוחות מעושנים מובילים לחיך משיי להפליא, מלוח ומנוסח; פריחת הדובדבן והסקרי באולטרה היי-דפנס; ניפ עדין של חוט צ ' ילה בגימור אינו מפריע למורכבות הקרירה והקלילה. אני לא זוכר בציר טוב יותר של היין הזה.