קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

קארי עוף שרי

קארי עוף שרי
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים הודיים, אז תנו הזדמנות ל קארי עוף שרי. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . במנה עיקרית זו יש 605 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן למנה. אם יש לך בוליון בקר, בצל, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בחלב קוקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג חלב קוקוס כקינוח. . הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 77%. נסו עוף שרי, עוף אנדרה קארי-kodi kura עם רוטב (קארי עוף פשוט ), ו עוף ברוטב שרי-סויה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת גדולה מעל חום גבוה בינוני. עוף מעיל עם קורנפלור ומניח במחבת עם שום, בצל, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עמילן תירסעמילן תירס
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים שרי ו bouillon בשר ולתת לנוזל להפחית קצת.
מרכיבים שתצטרך
מרק בשרמרק בשר
שרי.שרי.
3
מערבבים בחמאת בוטנים ואבקת קארי ומוסיפים מים לכיסוי; מוסיפים ג ' ינג ' ר, מפחיתים את החום לנמוך ומבשלים במשך 30 דקות, ואז מוסיפים לבסוף חלב קוקוס ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
חלב קוקוסחלב קוקוס
אבקת קאריאבקת קארי
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיםמים

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות יין Fram Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.