קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות19
מגזין

קארי קוקוס עוף חריף

קארי קוקוס עוף חריף
עוף חריף קארי קוקוס נטול גלוטן, וקמאיות ומספק כ 8 מנות. במנה עיקרית זו יש 838 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 76 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 19 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם בצל, ציר עוף, עלי נענע, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: קארי עוף קוקוס חריף, קארי חריף-קוקוס עוף מרק אטריות, ו קערות קארי עוף קוקוס מתובל עם אורז באסמטי הל.

הוראות

1
ציוד מיוחד: כמה שכבות של cheesecloth
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
2
מחממים את הגהי בסיר כבד-תחתית גדול על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
גיגי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את הבצלים, הג ' ינג ' ר והשום ומבשלים לאט עד שהבצל רך מאוד, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
4
מוסיפים את רסק העגבניות, אבקת קארי, מקל קינמון וצ ' ילי ומערבבים אותו היטב; מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מקל קינמוןמקל קינמון
אבקת קאריאבקת קארי
רסק עגבניותרסק עגבניות
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
5
יוצקים את חלב הקוקוס ואת מלאי העוף ולהביא אותו בחזרה לרתיחה; לבשל עד הרוטב התעבה, כ 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
חלב קוקוסחלב קוקוס
רוטברוטב
6
מוסיפים את העגבניות, העוף, הכוסברה וחצי ממיץ הלימון; ממשיכים להתבשל עד שהעוף מבושל דרך, כ -10 עד 15 דקות. לטעום ולהתאים את התיבול עם מיץ לימון, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
תיבולתיבול
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
7
מקשטים עם כוסברה ועלי נענע.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
8
שים את החמאה בסיר כבד על אש בינונית-נמוכה. ממיסים את החמאה לאט ולוודא שהיא לא רוחשת או חומה. להגביר את החום ולהביא את החמאה לרתיחה. כאשר פני השטח מכוסים קצף, מערבבים בעדינות ולהפחית את החום להגדרה הנמוכה ביותר האפשרית. מבשלים בעדינות, חשוף, ללא הפרעה במשך 45 דקות, עד מוצקי החלב בתחתית המחבת הפכו חום זהוב והחמאה על גבי שקוף. מסננים את הגהי דרך מסננת מרופדת עם כמה שכבות של גזה. הגיי צריך להיות ברור לחלוטין ריח אגוזים; לשפוך לתוך צנצנת זכוכית חותם בחוזקה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גיגי
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
מחבת רוטבמחבת רוטב
מסננתמסננת
מחבתמחבת
9
טוסט כוסברה, כמון, הל, גרגרי פלפל, שומר, חרדל, ציפורן, ואת צ ' ילי במחבת יבשה קטנה על חום בינוני-נמוך רק עד שהם מריחים ריחני, על 2 דקות. במטחנת קפה נקייה או טחנת תבלינים, לטחון את התבלינים קלויים יחד לאבקה עדינה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
כוסברה.כוסברה.
הלהל
חרדלחרדל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציפורןציפורן
קפהקפה
שומרשומר
תבליניםתבלינים
כמוןכמון
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
הוסף את הכורכום ולתת לו עוד באז מהיר לשלב. השתמש אבקת קארי מיד, או לאחסן בצנצנת אטומה עד 1 חודש.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
כורכוםכורכום

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1עד 3 צ'ילי אדום מיובשעד 3 צ'ילי אדום מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה ועוד לקישוטעלי כוסברה ועוד לקישוט1סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)2(חוֹרֶף)זרעי כוסברהזרעי כוסברה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'11 קילו קישואים,פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים4שיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק11 אינץ חתיכת ג'ינג'ר, קלופים קצוץ דק1 אינץ חתיכת ג'ינג'ר, קלופים קצוץ דק1לימון, juicedלימון, juiced8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1השארמנטה, לקישוטמנטה, לקישוט11 קילו קישואים,לתיבול בשרלתיבול בשר21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ2צ'ילי אדום מיובש, שבור לחתיכות, זרעים מושלכיםצ'ילי אדום מיובש, שבור לחתיכות, זרעים מושלכים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי הלזרעי הל6חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך לרצועות 1 אינץחזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך לרצועות 1 אינץ2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4עגבניות, זרע וקצוץעגבניות, זרע וקצוץ2(חוֹרֶף)כורכוםכורכום454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס לא ממותקחלב קוקוס לא ממותק

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. The Weingut OTT Der Ottt Gruner Veltliner עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Weingut OTT Der Ott Gruner Veltliner
Weingut OTT Der Ott Gruner Veltliner
מהדורה נפלאה של יין זה, נזכר בציר 2014 יוצא מן הכלל. צמחים להפליא עם מסקנות של אבן. מתובל, כמו צליית 5 לחמים שונים בתנור אחד. פריך, כמו הקצה-כובע של צלי. היין מציע פתקים של פלפלים, הל וכלספייס. כוח עדין.