קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

קבב עוף וסלסה נקטרינה

קבב עוף וסלסה נקטרינה
צריך מתאבן ללא גלוטן וחלב חינם? קבב עוף וסלסה נקטרינה יכולים להיות מתכון אדיר לנסות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 38 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 324 קלוריות. אם יש לך בצל, פלפל, אבקת צ'ילי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוף בגריל & פולנטה עם נקטרינה-סלסה אוכמניות, עוף בגריל מתובל מקסיקני עם סלסה נקטרינה, ו קבב עוף אידיוט עם סלסה מנגו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מטאטא Preheat.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
שלב הראשון 9 מרכיבים במנה רדודה; לתת לעמוד 15 דקות.
3
חוט 4 חתיכות בצל ו 3 חתיכות עוף לסירוגין על כל אחד 8 (12 אינץ') שיפודים.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
4
מניחים שיפודים על מחבת broiler מצופה ספריי בישול. לצלות 12 דקות או עד העוף נעשה, מפנה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
שיפודיםשיפודים
5
שלב נקטרינות ו 6 מרכיבים הבאים (דרך 1/4 כפית מלח) בקערה. מערבבים בעדינות באבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
נקטרינהnameנקטרינהname
אבוקדואבוקדו
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבוקדו קלופים חתוכים לקוביותאבוקדו קלופים חתוכים לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,שום מבוצרשום מבוצר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(חוֹרֶף)עלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)פלפל חלפיניו טחוןפלפל חלפיניו טחון0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקטרינה חתוכה (כ -3)נקטרינה חתוכה (כ -3)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום פרוס דקבצל אדום פרוס דק1גדולבצל אדום, לחתוך לחתיכות 32 (2 אינץ')בצל אדום, לחתוך לחתיכות 32 (2 אינץ')680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכים לחתיכות 24 (2 אינץ')חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכים לחתיכות 24 (2 אינץ')

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.