קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

קונפטי קיש עם קארי קרום העוגה הטובה ביותר Bakeoff 2008 ערך # 8

קונפטי קיש עם קארי קרום העוגה הטובה ביותר Bakeoff 2008 ערך # 8

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס11 קילו קישואים,בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות6largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2(יכול להיות או להרחיק)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קצוץ (חלקים ירוקים וחיוורים בלבד)בצל ירוק, קצוץ (חלקים ירוקים וחיוורים בלבד)0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה4(חוֹרֶף)(או יותר) מי קרח(או יותר) מי קרח1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מאפהקמח מאפה1(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף4ריבס, קצוץ טרי או קפואקארי קרוםקארי קרום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ1פלפל אדום קלוי, קצוץפלפל אדום קלוי, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 מקל) חמאה לא מלוחה, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ(1 מקל) חמאה לא מלוחה, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים, קצוץקישואים, קצוץ

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. קרם Calvet דה בורדו ברוט rosé עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
צבע סלמון מבריק עם אף אלגנטי של פטל וקסיס. מאוד עדין ומתמשך בועות לאתר להקניט את הפה וגימור יפה של טעמים פריך, עגול, פירותי. תיהנו מ-Calvet Brut Rose בכל עת כאפריטיף, תערובת קוקטיילים, משקה בראנץ ' או לכל סיבה למסיבה.