קושיבינוני
מוכן ב32 דק.
מנות5
ציון בריאות37
מגזין

קונפטי שעורה פילאף

קונפטי שעורה פילאף
צריך תוספת ללא חלב וצמחונית? פילאף שעורה קונפטי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 6 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל של 224 קלוריות. אם יש לכם שקדים פרוסים, פלפל, מרק עוף פחות נתרן, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 32 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 77%, המנה הזו טובה. נסו קונפטי שעורה פילאף, פילאף אורז קונפטי עם זרעי פשתן קלויים, ו דבש ושומשום-סלמון מזוגג עם סלט שעורה קונפטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בסיר בינוני על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים פלפל, גזר ובצל; מטגנים 5 דקות או עד שהבצל כמעט רך.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
גזרגזר
בצלבצל
3
להוסיף שעורה; ומטגנים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שעורהשעורה
4
מוסיפים מלח, מרק, עלה דפנה וענף טימין. מביאים לרתיחה; מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 10 דקות או עד שהשעורה רכה ונוזל נספג. מחק עלה דפנה וענף טימין.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
שעורהשעורה
מרקמרק
טימיןטימין
מלחמלח
5
מסירים מהאש; מערבבים פנימה עגבנייה ו -3 המרכיבים הבאים.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה

מרכיבים

1קטןשקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורה בישול מהיר לא מבושלשעורה בישול מהיר לא מבושל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים מרוסקים, קלוייםשקדים מרוסקים, קלויים1טימין טרי sprigטימין טרי sprig1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צהוב קצוץפלפל צהוב קצוץ