קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות21
מגזין

קוק - או - וין

קוק - או - וין
קוק או וין יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 677 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 41 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו בייקון, חמאה, גזר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקוניאק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קוניאק פודינג חמאה כקינוח. מתכונים דומים: Coq au riesling פסטה.

הוראות

1
בקערת קרמיקה או זכוכית גדולה, לשלב את העוף עם היין, בצל קצוץ, גזר, קוניאק, שמן זית, שום, פלפלים ו 1 כפית מלח. מכסים ומקררים למשך 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים התנור ל 350
3
מסננים את העוף והירקות במסננת; שומרים את הנוזל. להפריד את העוף והירקות יבש לטפוח עם מגבות נייר; להשליך את הגרגרים. בקערה חסינת חום, להשרות את פורצ ' יני במים רותחים במשך 15 דקות; לנקז מסננת ולשטוף תחת מים זורמים קרים.
מרכיבים שתצטרך
4
בתבשיל גדול, לבשל את הבייקון על אש מתונה, ערבוב לעתים קרובות, עד השחמה קלה, על 7 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את הבייקון לקערה קטנה. מתבלים את העוף במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את העוף לתבשיל בקבוצות ומבשלים עד משחימים בכל רחבי.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים את העוף למגש.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הירקות השמורים לתבשיל ומבשלים, ערבוב, עד השחימה קלה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
להחזיר את העוף לתבשיל ומפזרים אותו עם 1/4 כוס הקמח.
מרכיבים שתצטרך
9
אופים את העוף במשך 10 דקות, או עד הקמח יש השחמה.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את המניה, המרינדה השמורה ואת פורצ ' יני לתבשיל, מכסים ומביאים לרתיחה. להפחית את טמפרטורת התנור ל 300 ולאפות את העוף במשך כ 50 דקות, או עד מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
11
בינתיים, blanch את בצל הפנינה במים רותחים במשך 1 דקה, ואז לנקז. לקלף את הבצלים. בסיר, לשלב את הבצל עם 1 1/2 כפות של החמאה, הסוכר ו 1/2 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיפים מים רק כדי לכסות ולהרתיח על חום גבוה בינוני, רועד את המחבת, עד המים התאדו הבצל הם קרמל קל, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
13
במחבת גדולה, להמיס 1/2 כפות של החמאה.
מרכיבים שתצטרך
14
מוסיפים את הפטריות הלבנות, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים על חום גבוה בינוני, ערבוב לעתים קרובות, עד השחמה קלה, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
15
מעבירים את העוף למגש, מכסים ומתחממים בתנור נמוך. מסננים את נוזל הבישול לסיר בינוני ומביאים לרתיחה. בקערה קטנה, למזג את הנותרים 2 כפות חמאה 2 כפות קמח כדי להדביק. לרפרף את נוזל הבישול, ואז בהדרגה לטאטא את הדבק עד הרוטב הוא עבה מספיק כדי לצפות את הגב של כף.
מרכיבים שתצטרך
16
מקציפים את רסק העגבניות ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
17
מערבבים את הבייקון, פטריות לבנות ובצל פנינה לרוטב ומביאים לרתיחה. כפית את הרוטב על העוף ומגישים עם spaetzle.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון, פרוס 1/4 אינץ ' עבה, ואז לחתוך לרוחב לרצועות 1/2 אינץבייקון, פרוס 1/4 אינץ ' עבה, ואז לחתוך לרוחב לרצועות 1/2 אינץ10פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם2גזר, קצוץ גסגזר, קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מרק דל נתרן משומרציר עוף או מרק דל נתרן משומר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוניאק או ברנדי אחרקוניאק או ברנדי אחר85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות פטריות פורצ'יני מיובשות1/2 כוסות פטריות פורצ'יני מיובשות1בקבוקיין אדום יבש, עדיף בורגונדייין אדום יבש, עדיף בורגונדי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2שיני שום, חצוישיני שום, חצוי2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס30בצל פנינהבצל פנינה10ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה5(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים10רגלי עוף שלמות, חתוכות למקלות תיפוף ולירכייםרגלי עוף שלמות, חתוכות למקלות תיפוף ולירכיים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות לבנות, חצוי או לרבעים אם גדולפטריות לבנות, חצוי או לרבעים אם גדול