קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

קוקטייל שרימפס מקסיקני

קוקטייל שרימפס מקסיקני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מקסיקניים, אז תנו הזדמנות ל קוקטייל שרימפס מקסיקני. מנה זו מכילה כ 32 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 246 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 6 . זה עובד הכי טוב כמו מתאבן, והוא נעשה על 3 שעות ו-15 דקות. גשו לסופר וקנו שום, קוקטייל מיץ עגבניות וצדפות, קטשופ ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 52%. מתכונים דומים: קוקטייל שרימפס מקסיקני, קוקטייל שרימפס מקסיקני, ו קוקטייל שרימפס מקסיקני.

הוראות

1
מניחים את השרימפס בקערה גדולה. מערבבים שום, בצל אדום, וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שוםשום
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים בקוקטייל מיץ עגבניות וצדפות, קטשופ, מיץ ליים, רוטב פלפל חריף, חזרת. מתבלים במלח. מערבבים בעדינות באבוקדו. מכסים, ומקררים 2 עד 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
קוקטייל מיץקוקטייל מיץ
חזרתחזרת
מיץ לייםמיץ ליים
אבוקדואבוקדו
קטשופקטשופ
עגבנייהעגבנייה
מלחמלח
3
מגישים בקערה אחת גדולה או מצקת לתוך קערות בודדות.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספרטו פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.