קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות3
דיאטותללא לקטוז
מגזין

קינוח סורבה מנגו

קינוח סורבה מנגו
קינוח סורבה מנגו הוא חלב חינם ומספק כ 4 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 243 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מתכון זה מ טעם הבית דורש תמצית שקדים, שקדים, מיץ תפוזים וסורבה מנגו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. עם כפית ציון של 36%, המנה הזו לא כל כך מעולה. סורבטו די מנגו (סורבה מנגו), מנגו קוקוס בורפי / קינוח מנגו, ו סורבה מנגו דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה הניתנת למיקרוגל, שלבו שימורים ומיץ תפוזים. מיקרוגל, לא מכוסה, גבוה למשך 30 שניות או עד לחימום. מערבבים פנימה תמצית.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
משמרמשמר
קפה מבושל חזק וחםקפה מבושל חזק וחם
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מחלקים פרוסות עוגה בין ארבע צלחות קינוח. למעלה כל אחד עם סורבה, לשמר תערובת, פטל ושקדים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
( 23)( 23)
סורבהסורבה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לסורבה מנגו. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.