קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

קיני הל מרנג

קיני הל מרנג
אם ברצונך להוסיף עוד ללא גלוטן, חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, מתכונים לתיבת המתכון שלך, קיני מרנג הל עשויים להיות מתכון שאתה צריך לנסות. והוא יספק כ 10 מנות. זה מנות ראשונות יש 146 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 64 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה מ-BBC מזון טוב דורש חלבונים ביצה, סוכר גלגלית, אבקת הל, וקקאו. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 5 דקות. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו קיני מרנג, קיני מרנג תות, ו קיני מרנג קוקוס קלויים.

הוראות

1
תנור חום 150c / 130c מאוורר / גז 2 וקו 2 מגשי אפייה עם קלף אפייה. שים חלבונים ביצה בקערה נקייה והכה עם מקצף חשמלי עד שהם דומים פסגות נוקשות. בעוד לטאטא, להוסיף את הסוכר, 1 כף בכל פעם מרנג יהיה להתעבות ולהיות מבריק. מקפלים בהל.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
באמצעות כף מתכת, לגבש כף קטנה של מרנג, במרווחים שווים, על גבי סדיני האפייה, כדי להפוך סביב 48 מרנג מיני. עם החלק האחורי של הכפית, לשטח קלות ו חלול את המרכזים. מסננת אבק של קקאו עליהם ואופים עבור 1 hr עד פריך. כבו את התנור והשאירו מרנג בתנור להתקרר. ערימה גבוהה על צלחת ומגישים עם קרמים בטעם (ראה טיפים להלן).
מרכיבים שתצטרך
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף