קושימומחה
מוכן ב1 ש, 41 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

קיש לוריין

קיש לוריין
קיש לוריין דורשת מסביב 1 שעה ו 41 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה עד 14 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 492 קלוריות. מתאים ל-6 מנות. 36 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית ים תיכונית. זה הובא לכם על ידי וויליאמס סונומה. אם יש לכם פלפל קאיין, בייקון, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. וזה די טוב. מתכונים דומים: קיש חדש לוריין, קיש לוריין, ו קיש לוריין.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Larroque בורדו Superieur עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Chateau Larroque בורדו Superieur
Chateau Larroque בורדו Superieur
גוון גארנט כהה בצבע. פירות אדומים, שקדים ואגוזים, עם ניחוח וניל קלוש. ההתקפה קטיפתי משיי, מגלה טעם נעים, מרוכז עם מבנה טוב. טעמים של פירות יבשים, ושילוב של שוש וצלילים קלויים.תערובת: 63% מרלו, 32% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק