קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

קיש שוויצרי וסרטן

קיש שוויצרי וסרטן
קיש שוויצרי וסרטנים מסתובב 1 שעה מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 8. מנה אחת מכילה 275 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. 1 אדם התרשמו מתכון זה. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. גשו לסופר וקנו חמאה, מלח, קמח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך נהדר מרהיב ציון של 19%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: קיש שוויצרי וסרטן, סרטן וקיש שוויצרי, ו קיש שוויצרי פטריות.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
הקציפו ביצים, שמנת חמוצה, חלב, חמאה, קמח, מלח ופלפל שחור בקערה עד לאיחוד יסודי; מערבבים בעדינות בשר סרטן חיקוי וגבינה שוויצרית לתערובת הביצים.
מרכיבים שתצטרך
סרטן חיקויסרטן חיקוי
פלפל שחורפלפל שחור
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מורחים את המילוי לתוך קרום העוגה.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
מורחיםמורחים
4
אופים קיש בתנור שחומם מראש עד שסכין המוכנסת למילוי יוצאת נקייה, 40 עד 45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מוסקטו ורוד תוסס יחף. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד מבעבע יחף הוא מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. הכי מוגש צונן (36-40 מעלות פרנהייט), זה מבעבע יש ניחוחות וטעמים של יסמין מנדרינית כתום משלימים פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!