קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קסדייה ירקות מתובלות

קסדייה ירקות מתובלות
קסדייה ירקות חריף הוא צמחוני מתאבנים. מנה אחת מכילה עד 9 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 190 קלוריות. מתאים ל-8 מנות. אם יש לכם קישואים, כוסברה, כמון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: טורטיות אננס Dak Bulgogi Quesadillas (אננס פיקנטי קוריאני ברקיו עוף קסדייה ), קסדייה ירקות, ו קסדייה ירקות בגריל.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יינות טיודור באלו כרם פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 68 דולר.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.