קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות9
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קפה Coffeecake

קפה Coffeecake
קפה Coffeecake יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מתאים ל-9 מנות. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 237 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך אגוזי מלך, אספרסו מיידי, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 25% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. נסו עוגת קפה פקאן-זהו coffeecake קפה מהיר וקל אתה יכול לעשות, שמנת חמוצה עוגת קפה דובדבן - אתה יכול לעשות את זה coffeecake דובדבן במטבח שלך, והכי טוב מכל זה קל, ו עוגת קפה אוכמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 3 מרכיבים; להפריש.
3
קמח בכפית קלה לתוך כוסות מדידה יבשות, ורמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
4
מערבבים קמח, 1/2 כוס סוכר מגורען, אבקת אפייה, סודה לשתיה, ומלח בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מערבבים יוגורט, מרגרינה, וניל וביצה; מוסיפים לתערובת קמח, ערבוב רק עד לח.
מרכיבים שתצטרך
מרגרינהמרגרינה
ונילוניל
יוגורטיוגורט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
6
מורחים חצי הבלילה עוגה לתוך מחבת עוגה מרובעת 8 אינץ ' מצופה ספריי בישול, ומפזרים חצי תערובת אספרסו. למעלה עם הבלילה נותרת, מתפשטת לכיסוי; מפזרים תערובת אספרסו נותרת. מערבולת חובטים יחד באמצעות סכין, ומפזרים אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
אספרסואספרסו
אגוזי מלךאגוזי מלך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
סכיןסכין
7
אופים ב 350 במשך 35 דקות או עד מעיינות עוגה בחזרה כאשר נגע קלות במרכז. מגניב על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
8
מערבבים חלב 1 כפית אספרסו, ערבוב עד גרגרי קפה להתמוסס, ומערבבים באבקת הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
קפה נמסקפה נמס
אבקת סוכראבקת סוכר
אספרסואספרסו
חלבחלב
9
טפטוף אספרסו זיגוג על עוגה.
מרכיבים שתצטרך
אספרסואספרסו
זיגוגזיגוג

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1גדול(קיבלר)(קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,אספרסו מיידי או 2 כפיות גרגרי קפה מיידייםאספרסו מיידי או 2 כפיות גרגרי קפה מיידיים5(יכול להיות או להרחיק)אספרסו מיידי או 3 כפות גרגרי קפה מיידייםאספרסו מיידי או 3 כפות גרגרי קפה מיידיים2(יכול להיות או להרחיק)1% חלב דל שומן1% חלב דל שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט דל שומן רגיליוגורט דל שומן רגיל3(חוֹרֶף)מרגרינה או חמאה, נמסומרגרינה או חמאה, נמסו796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת סוכר מנופהאבקת סוכר מנופה0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(חוֹרֶף)אגוזי מלך קצוצים דקאגוזי מלך קצוצים דק