קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קפה מקסיקני קר

קפה מקסיקני קר
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים מקסיקניים, כך לתת קפה מקסיקני קר לנסות. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . יש משקה זה 122 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. אם יש לך גרגרי קפה נמס, קינמון טחון, קרח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. מתכונים דומים: קפה מקסיקני קר, קוקוס אייס קפה ... עם מיני שוקולד מזוגג סופגניות קפה, ו קפה קר.

הוראות

1
בבלנדר, מניחים את כל החומרים למעט קרח, קצפת ומקלות קינמון. כיסוי; להתמזג במהירות גבוהה עד מעורב.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
קצפתקצפת
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מוסיפים קרח; מכסים ומערבבים עד ברד. מנות אישיות העליון עם מנה של קצפת מקל קינמון.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
קצפתקצפת
קרחקרח

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פרנסיס פורד קופולן אורגון פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.