קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

קפרזה "סלסה" קישואים עם מלח ים

קפרזה
המתכון קפרזה "סלסה" קישואים עם מלח ים יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-45 דקות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאבן זה יש 96 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך שמן זית, קישואים, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו קפרזה אפרסק מקורמל עם מלח ים מעושן, סלסה קפרזה, ו קישואים קפרזה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחבת גריל מחממת מעל חום בינוני גבוה.
2
שלב הראשון 4 מרכיבים בקערה; לזרוק היטב מעיל. מסדרים קישואים בשכבה אחת במחבת; גריל 4 דקות, פונה לאחר 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים עגבניות, גבינת מוצרלה טרייה, בזיליקום, ושום טחון בקערה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים שמן זית וחומץ יין אדום לתערובת עגבניות; מערבבים בעדינות. מחלקים קישואים באופן שווה בין 4 צלחות. קישואים למעלה באופן שווה עם תערובת עגבניות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.