קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

קציץ בשר ברביקיו לימון

קציץ בשר ברביקיו לימון
קציץ בשר ברביקיו לימון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 425 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 43 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם ציפורן טחון, allspice הקרקע, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. . , שהוא מוצק. מתכונים דומים: קציץ בשר ברביקיו לימון, קציץ בשר מיני ברביקיו, ו קציץ בשר העלה החדש של מנלו פארק - אתה יכול לעשות קציץ בשר טעימות מסעדה בבית, זה לא סוד על איך לעשות קציץ בשר.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). משמנים צלחת אפייה בגודל 9x13 אינץ ' או צלחת בגודל דומה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה, מערבבים יחד את הבשר הטחון, מיץ לימון, מים, ביצה, לחם, בצל ומלח תיבול עד מעורבב היטב. צורה לתוך 6 כיכרות אישית - אני אוהב לעשות כדורים גדולים.
מרכיבים שתצטרך
מלח מתובלמלח מתובל
בשר טחוןבשר טחון
מיץ לימוןמיץ לימון
לחםלחם
בצלבצל
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים אותם בתבנית אפייה מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים במשך 15 דקות בתנור שחומם מראש בזמן שאתה מכין את הציפוי. בקערה קטנה, מערבבים יחד את הקטשופ, הסוכר החום, אבקת חרדל, allspice וציפורן. כפית את הרוטב מעל כיכרות הלחם, ואז מעל כל אחד עם פרוסת לימון. חזור לתנור ואפה במשך 30 דקות נוספות, או עד מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
סוכר חוםסוכר חום
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קטשופקטשופ
ציפורןציפורן
לימוןלימון
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
קערהקערה