קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

קציץ הבשר הטוב ביותר של אמא

קציץ הבשר הטוב ביותר של אמא
קציץ הבשר הטוב ביותר של אמא יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 325 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. . אם יש לך מים, פירורי לחם, חרדל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 15 דקות. עם כפית ציון של 35% המנה הזאת לא משהו. נסו מאפינס הקישואים הטובים ביותר של אמא, האורז הספרדי של אמא, ו קציץ הבשר הטוב ביותר של אמא שלי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה, לשלב את הבשר, בצל, שיבולת שועל, קמח תירס, פירורי לחם, מלח, סוכר, ביצה, מיץ עגבניות, מים, רוטב ברביקיו, 1/8 כפית עשן נוזלי וחומץ.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
פירורי לחםפירורי לחם
עשן נוזליעשן נוזלי
מיץ עגבניותמיץ עגבניות
קמח תירסקמח תירס
שיבולת שועלשיבולת שועל
חומץחומץ
בצלבצל
סוכרסוכר
מיםמים
בקרבקר
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים יחד ביסודיות ומניחים תערובת לתוך מחבת כיכר משומנת קלות 9x5 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
4
בקערה קטנה נפרדת, לשלב את הקטשופ, סוכר חום, חרדל ו 2 טיפות עשן נוזלי ומערבבים ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
עשן נוזליעשן נוזלי
סוכר חוםסוכר חום
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מורחים על החלק העליון של קציץ הבשר.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
6
אופים ב 350 מעלות F (175 מעלות C) במשך כשעה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה1ביצה, הוכהביצה, הוכה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2מקפיםטעם עשן נוזליטעם עשן נוזלי2(יכול להיות או להרחיק)חרדל מוכןחרדל מוכן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(מומלץ: סקרמנטו)(מומלץ: סקרמנטו)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבן מזוקקחומץ לבן מזוקק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר לבןסוכר לבן