קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

קציצות הודו עם נקניק וקישואים ורוטב שתוי

קציצות הודו עם נקניק וקישואים ורוטב שתוי
קציצות הודו עם נקניק וקישואים ורוטב שתוי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 1252 קלוריות, 76 גרם חלבון ו 66 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %49 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. גשו לסופר וקנו קמח, שום, קישואים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שוקולד יין אדום # SundaySupper כקינוח. נסו קציצות הודו עם רוטב פאן, קציצות עוף מטוגנות עם רוטב רדאיי, ו קציצות הודו רוזמרין מתובל עם תפוחי אדמה אצבעונית וקישואים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתבלים את קציצות טורקיה במלח, פלפל ותבלינים עופות. הגדר מנות נפרדות עם הקמח, הביצים ופירורי הלחם בשילוב עם קמח תירס, גבינה, גרידת תפוזים ורוזמרין. מעיל את הקציצות בקמח, ואז בביצה, ולאחר מכן בתערובת פירור הלחם.
מרכיבים שתצטרך
תיבול עופותתיבול עופות
חזה הודו קציצותחזה הודו קציצות
פירורי לחםפירורי לחם
גרידה כתומהגרידה כתומה
קמח תירסקמח תירס
רוזמריןרוזמרין
גבינהגבינה
פלפלפלפל
לחםלחם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
2
במחבת בינונית, מחממים רסס של שמן על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיף את הנקניק, וחום וקרמבל במשך 5 דקות. מערבבים את הבצל, פלפלים, שום, קישואים, טימין ומלח ופלפל, לפי הטעם. מכסים ומבשלים עד שהקישואים רכים, בערך 10 עד 12 דקות
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קישואיםקישואים
פלפליםפלפלים
נקניקנקניק
שוםשום
בצלבצל
טימיןטימין
4
מחממים מחבת סאוט עם 1/4 אינץ ' של שמן על בינוני עד בינוני חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את הקציצות, בקבוצות, ומבשלים עד חום זהוב עמוק, על 4 דקות בכל צד.
6
להעביר את cutlets, כאשר מבושל, כדי מדף אפייה לשמור פריך.
1
ממיסים את החמאה במחבת קטנה על חום בינוני עד בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
לטאטא בקמח ומבשלים 1 דקה. מערבבים את היין ומפחיתים במשך דקה בערך, ואז לטאטא במלאי ומבשלים עד מעובה, על 3 עד 4 דקות. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלאימלאי
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
תלוש את הנקניק ואת קישואים על צלחות הגשה, העליון עם קציצות, ואז לטבול עם רוטב לשרת.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
נקניקנקניק
רוטברוטב

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בתפזורת נקניק איטלקי מתוק או 3 קישורים קצרים הוסרו מעטפתבתפזורת נקניק איטלקי מתוק או 3 קישורים קצרים הוסרו מעטפת3(חוֹרֶף)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהודו או ציר עוףהודו או ציר עוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה2largesביצים, מכותביצים, מכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2sprigsרוזמרין טרי, עלים קצוצים דקרוזמרין טרי, עלים קצוצים דק2(חוֹרֶף)עלי טימין טריים קצוציםעלי טימין טריים קצוצים2ציפורן גדולהשום, מרוסקשום, מרוסק1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ1כתום, מקונןכתום, מקונן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר-רג'יאנופרמזן מגורר-רג'יאנו11 קילו קישואים,צווארי עוףצווארי עוף1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום (מומלץ: פינו נואר)יין אדום (מומלץ: פינו נואר)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה הודו קציצותחזה הודו קציצות4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית או שמן צמחישמן זית או שמן צמחי2כדי קישואים בינוניים, לחתוך לחתיכות בגודל ביסכדי קישואים בינוניים, לחתוך לחתיכות בגודל ביס