קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות7
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

קציצות טונה בגריל

קציצות טונה בגריל
קציצות טונה בגריל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 18 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 216 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. . זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. גשו לסופר וקנו פלפל טחון, חלב, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. נסו קציצות טונה, קציצות טונה, ו קציצות טונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים טונה, מרק פטריות, חלב, ביצים, מלח ופלפל שחור בקערת ערבוב גדולה. מערבבים מלית לערבב לתוך תערובת טונה עד משולב היטב. טופס תערובת לקציצות. מקררים את הקציצות ל-10 דקות להתקשות.
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריותמרק פטריות
פלפל שחורפלפל שחור
תערובת מליתתערובת מלית
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מחממים גריל חיצוני לחום בינוני גבוה ושמן קל באח.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
קציצות גריל עד מחומם דרך ואת החיצוניות להראות סימני גריל, על 7 דקות לכל צד.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו עמק אלכסנדר Matanzas. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.