קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

קרם ברולה

קרם ברולה
קרם ברולה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל קינוח שמגיש 8. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 535 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 48 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו מלח גס, חלמונים, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: קרם ברולה שוקולד לבן עם תות {Creme Brulee Kit בגידה}, קרם קרמל, קרם ברולה, סירים דה קרם, ו Crème de Marrons Crème Brûlée ערמונים.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Superieur בורדו Cru Monplaisir עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Cru Monplaisir בורדו Superieur
Cru Monplaisir בורדו Superieur
מעוצב בסגנון מלוטש, מציע ארומטיקה בורדו קלאסי של שזיפים, תאנים, גרפיט, דומדמניות שחורות מגע של אלון. קברנה מוסיף מבנה וקשיחות לטאנינים משייים אחרים, מסיים במתינות ארוך ועלים טריים. זוג עם רוזמרין ו טימין כתף טלה מטוגנת או המבורגרים צלעות קצרים עקף בגרוייר.