קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות15
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

קרסנט סיטי גריל רוטב קריאולי

קרסנט סיטי גריל רוטב קריאולי
קרסנט סיטי גריל רוטב קריאולי יכול להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מתאים ל-15 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 59 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. גשו לסופר וקנו עלי דפנה, חמאה, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים spoonacular ציון של 23%. מתכונים דומים: Crescent City Gumbo, נערה עירונית "בראון סיטי ג' מבליה, ו רוטב ברביקיו קנזס סיטי.

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת גדולה על חום בינוני; מוסיפים בצל, פלפל וסלרי, וחתיכות 5 דקות או עד שהירקות רכים. מערבבים שום טחון הבא 3 מרכיבים, ומבשלים 2 דקות. מערבבים עגבניות ואת הבא 3 מרכיבים; להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שום טחוןשום טחון
פלפלפלפל
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
חמאהחמאה
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
שלב עמילן תירס 3 כפות מים קרים, ערבוב עד חלקה. מערבבים לתוך תערובת עגבניות במחבת, ומביאים לרתיחה על חום בינוני, ערבוב כל הזמן. להרתיח, ערבוב כל הזמן, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
עגבנייהעגבנייה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר מהחום.
4
פסטה עם רוטב קריאולי גריל סהר סיטי: קוק 1 (16-אונקיה) חבילה לינגוויני בתנור הולנדי על פי הוראות החבילה; ניקוז. חזור לתנור הולנדי. מערבבים 3 כוסות Crescent City Creole רוטב, ומבשלים 2 דקות מעל חום בינוני או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
לינגווינילינגוויני
פסטהפסטה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
גרילגריל