קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות12
ציון בריאות8
מגזין

קרפ מניקוטי גבינתי

קרפ מניקוטי גבינתי
המתכון של קרפ מניקוטי גבינתי יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך תוך כשעתיים ו-35 דקות . חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 20 גרם חלבון , 24 גרם שומן ובסך הכל 386 קלוריות . מתאים ל-12 מנות. תמורת $1.14 למנה , מתכון זה מכסה 16% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כארוחת בוקר די זולה. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. אם יש לכם גבינת מוצרלה, פלפל, בזיליקום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 42% . הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מהפך מניקוטי קרפים , מניקוטי גבינתי ומניקוטי גבינתי .

הוראות

1
בסיר גדול; לשלב את 11 המרכיבים הראשונים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 1-1/2 עד 2 שעות או עד שהרוטב מצטמצם ל-5 כוסות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו הודו מבושל מגורר (רצוי בשר כהה)1 קילו הודו מבושל מגורר (רצוי בשר כהה)
ציוד שתשתמש בו
שבבי טורטיה תירס כחול או לבןשבבי טורטיה תירס כחול או לבן
2
בינתיים טורפים בקערה גדולה ביצים ומים.
מרכיבים שתצטרך
(חבילה של 2 מנות)(חבילה של 2 מנות)
ספרינקטורס, אופציונליספרינקטורס, אופציונלי
ציוד שתשתמש בו
מתיז דקורטורמתיז דקורטור
3
מערבבים קמח ומלח; מוסיפים לתערובת הביצים ומערבבים היטב. מכסים ומכניסים למקרר למשך שעה. בקערה גדולה מערבבים את מרכיבי המילוי. מכסים ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
שבבי טורטיה תירס כחול או לבןשבבי טורטיה תירס כחול או לבן
(1 מקל) חמאה מתוקה(1 מקל) חמאה מתוקה
ספרינקטורס, אופציונליספרינקטורס, אופציונלי
ציוד שתשתמש בו
מתיז דקורטורמתיז דקורטור
4
מחממים 3/4 כפית שמן ב-8 אינץ'. מחבת טפלון. מערבבים בלילת קרפ; יוצקים מעט 3 כפות למרכז המחבת. הרם והטה את המחבת לציפוי תחתית אחידה. מבשלים עד שהחלק העליון נראה יבש; הופכים ומבשלים 15-20 שניות יותר.
מרכיבים שתצטרך
ספרינקטורס, אופציונליספרינקטורס, אופציונלי
ציוד שתשתמש בו
פולי וניל בגודל 1 אינץ'פולי וניל בגודל 1 אינץ'
5
מוציאים לרשת. חזור על הפעולה עם שאר הבלילה, השתמש בשארית השמן לפי הצורך. כשהם מתקררים, עורמים קרפים עם נייר שעווה או מגבות נייר ביניהם.
מרכיבים שתצטרך
קרפיםקרפים
ספרינקטורס, אופציונליספרינקטורס, אופציונלי
ציוד שתשתמש בו
תְרֵיסַרתְרֵיסַר
קרקרים מיניאטוריים בצורת דגקרקרים מיניאטוריים בצורת דג
6
מורחים כ-1/4 כוס מילוי במרכז כל קרפ; מגלגלים ומניחים 12 קרפים בכל אחד משני 13 אינץ' משומנים. x 9 אינץ'. תבשילי אפייה. כף רוטב מעל. מכסים ואופים ב-350 מעלות למשך 45-50 דקות או עד שמדחום מצביע על 160 מעלות.
מרכיבים שתצטרך
קרפיםקרפים
1 קילו הודו מבושל מגורר (רצוי בשר כהה)1 קילו הודו מבושל מגורר (רצוי בשר כהה)
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
1 כף ליקר אגסים1 כף ליקר אגסים

מרכיבים

2kgsפחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחיםפחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחים2(חוֹרֶף)שמן קנולה, מחולקשמן קנולה, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים2ביציםביצים188אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,בזיליקום טרי טחוןבזיליקום טרי טחון11 קילו קישואים,בזיליקום טרי טחוןבזיליקום טרי טחון4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון726 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות240אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץ דקבצל קצוץ דק11 קילו קישואים,אורגנו טרי טחוןאורגנו טרי טחון100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פרמזן גרוסהגבינת פרמזן גרוסה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות גרוסות חלק-גבינת מוצרלה דל שומןכוסות גרוסות חלק-גבינת מוצרלה דל שומן01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרטונים כל אחד) גבינת ריקוטהקרטונים כל אחד) גבינת ריקוטה11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניותרסק עגבניות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, שמפניה, בורדו, Moscato Dasti, בורדו לבן

קרפים עובדים ממש טוב עם קרם שרי, פורט ושמפניה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. Bollinger Brut Special Cuvee עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
צבע זהוב, ייחודי לזני ענבים שחורים. בועות עדינות מאוד. באף יש לו מורכבות ארומטית יפה, פרי בשל וניחוחות מתובלים, עם רמזים לתפוחים קלויים, לפתן תפוחים ואפרסקים. בחיך, יש שילוב עדין של מבנה, אורך וחיות. הבועות הן כמו קטיפה. טעמים של אגסים, בריוש וניחוחות חריפים, תווים של אגוזי מלך טריים. שילוב עם כל הדגים, במיוחד סושי וסשימי, רכיכות כמו שרימפס, סרטנים, סרטנים ולובסטר בגריל, עופות ובשר לבן, קשיו, פרמזן או פרושוטו.