קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

קרפ קרם הל

קרפ קרם הל
מתכון קרפים קרם הל יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 40 דקות. אתה מקבל ארוחת בוקר שמגישה 8. מנה אחת מכילה 378 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. אם יש לך סוכר מגורען, שמנת, שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו הל לימון קרפים עם פודינג תות, גלידת הל, ו גלידת זעפרן הל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים קמח, סוכר מגורען, אבקת אפייה ומלח. מערבבים במרכיבים קרפ הנותרים. הכה עם מקציף חוט או מקצף יד עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
חמאה קלה מחבת 6 אינץ'; חום מעל חום בינוני עד מבעבע. עבור כל קרפ, יוצקים מעט פחות מ 1/4 גביע הבלילה למחבת; מיד לסובב מחבת עד הבלילה מכסה התחתונה. מבשלים עד חום בהיר. הפעל מרית רחבה סביב קצה כדי לשחרר; להסתובב ולבשל בצד השני עד חום בהיר. מחסנית קרפים, הצבת נייר שעווה בין כל; לשמור מכוסה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
קרפיםקרפים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
3
בקערה קטנה מקוררת, לנצח שמנת מתוקה, סוכר חום והל עם מיקסר חשמלי במהירות גבוהה על 2 דקות או רק עד פסגות רכות טופס. מקפלים שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
אינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
4
כפית על 2 כפות תערובת שמנת על כל קרפ; להפשיל.
מרכיבים שתצטרך
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
5
מניחים 2 קרפים, צדי התפר למטה, על כל צלחת. למעלה עם מנה של תערובת שמנת ו lingonberries.
מרכיבים שתצטרך
LingonberriesLingonberries
קרפיםקרפים
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2(חוֹרֶף)שוקולד צ'יפס חלב (חבילה מלאה)שוקולד צ'יפס חלב (חבילה מלאה)2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח לכל מטרהמדליית זהב קמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך0(יכול להיות או להרחיק)הל קרקעהל קרקע4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1(יכול להיות או להרחיק)ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיכל lingonberries או 1 יכול (16 עוז) רוטב אוכמניות שלם ברימיכל lingonberries או 1 יכול (16 עוז) רוטב אוכמניות שלם ברי