קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

קרפי חזיר אספרגוס

קרפי חזיר אספרגוס
המתכון קרפ חזיר אספרגוס יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-45 דקות. אתה מקבל ארוחת בוקר שמגישה 8. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 18 גרם חלבון, 22 גרם שומן, ובסך הכל 296 קלוריות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם גרגירי חמין עוף, אבקת אפייה, חלב ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 40%. ציון זה הוא רע למדי. נסו קרפ אספרגוס, קרפי חזיר ואספרגוס, ו קרפי עוף ואספרגוס עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בבלנדר, שלב את ששת המרכיבים הראשונים; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה. מקררים במשך שעה 1.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מחממים 8 אינץ ' משומן קלות. מחבת טפלון; יוצקים 2 כפות הבלילה למרכז המחבת. הרם והטה את המחבת לתחתית המעיל באופן שווה. מבשלים עד שהחלק העליון נראה יבש; הופכים ומבשלים 15-20 שניות יותר.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר לרשת. חזור על הפעולה עם הבלילה שנותרה, משמן את המחבת לפי הצורך. כשהוא קריר, ערמו קרפים עם נייר שעווה או מגבות נייר בין לבין.
מרכיבים שתצטרך
קרפיםקרפים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
4
במחבת גדולה מביאים 1/2 פנימה. מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים אספרגוס; מכסים ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
6
מסננים ומניחים מיד אספרגוס במי קרח; מסננים ומייבשים.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
מיםמים
7
על כל קרפ שכבו פרוסת חזיר, פרוסת גבינה שוויצרית ושלוש חניתות אספרגוס.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
חםחם
8
מגלגלים ומניחים בתוך 11 אינץ ' משומן. 7 אינץ'. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
בסיר, ממיסים חמאה. מערבבים פנימה קמח ובויון. מערבבים בהדרגה מים. מביאים לרתיחה על אש בינונית; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה. מנמיכים את האש; מערבבים פנימה גבינת צ ' דר עד להמסה. מערבבים פנימה את השמנת, הפטריות והעירית.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
פטריותפטריות
מרק דגיםמרק דגים
חמאהחמאה
עיריתעירית
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
10
יוצקים מעל קרפים.
מרכיבים שתצטרך
קרפיםקרפים
11
אופים, ללא כיסוי, ב-350 ניתנים להזזה למשך 20-25 דקות או עד לחימום.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

24חניתות אספרגוס טריות, גזוזחניתות אספרגוס טריות, גזוז11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך3(חוֹרֶף)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)11 קילו קישואים,גרגרי בוליון עוףגרגרי בוליון עוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טחוןעירית טחון8פרוסותפרוסות דקות מעדניית בשר חזירפרוסות דקות מעדניית בשר חזיר12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנתחצי שמנת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול פטריות גבעולים וחתיכות, סחוטיכול פטריות גבעולים וחתיכות, סחוט01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה8פרוסותגבינה שוויצריתגבינה שוויצרית2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן