קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות7
מגזין

קרפי קינמון מלאים ברי

קרפי קינמון מלאים ברי
המתכון ברי מלא קרפים קינמון יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 159 קלוריות. אתה מקבל ארוחת בוקר שמגישה 2. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם בננה, תותים, אוכמניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: קרפים מלאים ריבה, קרפים ממולאים בנקניקיות, ו קרפים מלאים בכרוב כבוש.

הוראות

1
שלב הראשון 6 מרכיבים בסיר מעל חום בינוני-נמוך. מבשלים 4 דקות או עד מחומם היטב, ערבוב מדי פעם.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מקום 1 קרפ קינמון על כל אחד 2 צלחות; כפית על תערובת פירות 1/2 כוס במרכז כל קרפ. מקפלים את הקצה התחתון של קרפ (הקרוב ביותר אליך) על פירות; לקפל בשני הצדדים של קרפ על פירות. סדר, התפר הצדדים למעלה, על צלחות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
3
מפזרים אבקת סוכר, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים

יין מומלץ: קרם שרי, בורדו, שמפניה, Moscato Dasti, יציאה, בורדו לבן

קרם שרי, בורדו ושמפניה הם הבחירה הכי טובה שלי לקרפים. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.