קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות39
מגזין

ראשי

ראשי
הבית הוא אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתאים ל-5 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 916 קלוריות, 63 גרם חלבון ו 40 גרם של שומן למנה. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך אפונה helled, אורז ולנסיה, בצל בינוני, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו "בית מתוק" קוטג'זנגביל, בית חלק, ו טוגנים בבית (מתכונים דומים).

הוראות

1
להשרות את הסרטנים בכמה שמן זית, שום, פפריקה, מלח ופלפל על 30 דקות לפני תחילת שאר paella.In מחבת שף (או מחבת שטוחה גדולה אחרת עם מכסה), מטגנים את הצ ' וריסו. לא צריך להיות מספיק שומן בצ ' וריסו, כך שאתה לא צריך להוסיף שמן, אבל אם אתה לא רואה כל שומן טיוח החוצה לאחר דקה, להוסיף קצת שמן זית. כאשר צ ' וריסו הוא נחמד וחום ורוב השומן יש שניתנו החוצה, להעביר אותו צלחת מרופדת מגבת נייר.העונה ירכיים עוף עם מלח ופלפל וחום משני הצדדים במחבת צ ' וריסו בא.
מרכיבים שתצטרך
2
להעביר את העוף לצלחת עם צ ' וריסו.אם יש יותר מ 2 כפות של שומן במחבת, להשתמש במגבת נייר כדי לספוג את העודף.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הבצלים ואת הפלפלים ומטגנים עד שהם רכים ומתחילים לקרמל.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיף את השום והכמון ומטגנים עד השום הוא ריחני (עוד דקה או שתיים).
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את העגבניות והצלפים ומבשלים עד שהעגבניות רכות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את האורז ומערבבים למעיל ואז מוסיפים את צ ' וריסו, עוף, זעפרן, מלאי וחומץ. מביאים לרתיחה ואז לכסות ולהפוך את החום עד נמוך בינוני (אתה צריך לראות זרם יציב של בריחה אדים).לאחר 20 דקות, להניח את השרימפס על גבי האורז ומפזרים את האפונה והאספרגוס על גבי. מכסים ומבשלים עוד 5-7 דקות עד שהאורז והשרימפס מבושלים.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים מיד, גירוד את soccarat שנוצר בתחתית.
8
מפזרים קצת פטרוזיליה לשרת עם כמה פלחי לימון עבור סחיטה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

5ריבס, קצוץ טרי או קפואחומץ בלסמי בגילאי 1Agedחומץ בלסמי בגילאי 1Aged4גבעוליםחתך אספרגוס על הטיהחתך אספרגוס על הטיה2(חוֹרֶף)צלפים סחוטיםצלפים סחוטים5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף (השתמשתי בחצי ציר ברווז, חצי ציר עוף)ציר עוף (השתמשתי בחצי ציר ברווז, חצי ציר עוף)0קילוגרםצ'וריסו פיקנטה ספרדית (לא מהסוג המקסיקני) (לחתוך לפרוסות 1/4צ'וריסו פיקנטה ספרדית (לא מהסוג המקסיקני) (לחתוך לפרוסות 1/4")1(יכול להיות או להרחיק)כמוןכמון1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשוםשום4ציפורןשום לחוץ או טחוןשום לחוץ או טחון5ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1(יכול להיות או להרחיק)מלח כשרמלח כשר5ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית5ריבס, קצוץ טרי או קפוא1medium בצל קצוץ1medium בצל קצוץ1אגוזים מכל סוג שאתה אוהבאפונה helled (או קפוא אם אתה לא יכול למצוא טריים)אפונה helled (או קפוא אם אתה לא יכול למצוא טריים)0קילוגרםסרטנים מופגזים (או מולים, תמנון, דיונון, צדפות)סרטנים מופגזים (או מולים, תמנון, דיונון, צדפות)5ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 פלפל חריף קצוץ1 פלפל חריף קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקולנסיה רייס (Arborio יעשה בעת צרה)ולנסיה רייס (Arborio יעשה בעת צרה)1(יכול להיות או להרחיק)זעפרן כתושזעפרן כתוש5ריבס, קצוץ טרי או קפוא4boneless ירכיים עוף (לחתוך במחצית)4boneless ירכיים עוף (לחתוך במחצית)1(יכול להיות או להרחיק)פפריקה מעושנתפפריקה מעושנת5ריבס, קצוץ טרי או קפוא2עגבניות זרע וקצוץ2עגבניות זרע וקצוץ