קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות7
ציון בריאות2
מגזין

רביולי עם עגבניות ברוטב יין לבן

רביולי עם עגבניות ברוטב יין לבן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל רביולי עם עגבניות ברוטב יין לבן. מתכון זה מספק 7 מנות. עם 326 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. אם יש לכם שמן זית, עגבניות ענבים, מלח ופלפל כשרים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. נסו רביולי עם רוטב חמאת יין לבן וטיפים אספרגוס, צליפיני עוף פריך עם עגבניות ברוטב יין לבן עם חמאת לימון, ו רביולי עם עגבניות ענבים ומתכון יין (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לרביולי. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.