קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

המבורגר Det

המבורגר Det
המבורגר Det יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 56 גרם חלבון 71 גרם של שומן, וסך הכל 963 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. לך לחנות ותביא פטריות קרמיני מוקפצות, גבינת צ'דר, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו בורגר קלאב: עטור פרסים Logan County Burger Patty Melt, מתכון המבורגר בקר (אלביס בורגר עם סלט & Gherkin), ו שבוע ההמבורגר של ניו יורק: בייגלה בורגר עם גבינת בירה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את Det
1
מערבבים את כל החומרים בקערה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
מחממים את החמאה והשמן במחבת ברזל יצוקה גדולה על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את ההמבורגרים ומבשלים באמצע ומתהפכים. מכסים כל אחד עם כ 1/4 כוס של Det
3
מערבבים ומעלה עם פרוסות הבצל.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
יוצקים את 1/4 כוס בירה ולכסות עם מכסה. קיטור כמה דקות עד הבצל הוא שקוף. לחדש קיטור עם בירה כמה פעמים. מעל כל המבורגר עם פרוסת גבינה ומכסה עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
בצלבצל
בירהבירה
5
תעביר את ההמבורגר ללחמניות ותגיש.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
6
מורחים את הבשר על לוח ומגררים 2 עד 3 כפות של בצל לתוך זהלהשתמש פומפיה בסדר למדי, כך שאתה מקבל רק את המיץ בצל גלם מגורד דק מאוד. עכשיו לערבב בערך כף של שמנת כבדה וכמה פלפל שחור טחון טרי. טופס לתוך פטיסה 6 עד 8 אונקיה פטי למנה ממוצעת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
שמנת כבדהשמנת כבדה
מורחיםמורחים
מיץמיץ
בצלבצל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
פומפיהפומפיה

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'אק בשר קצוץ או עגולצ'אק בשר קצוץ או עגול596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה, ועוד כמה שצריךבירה, ועוד כמה שצריך4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טרי, לפי הטעםפלפל שחור טחון טרי, לפי הטעם4פרוסותגבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות קרמיני פרוסותפטריות קרמיני פרוסות2000מתכון זקן באדיבות על מזון, פועל עיתונותמתכון זקן באדיבות על מזון, פועל עיתונות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסחוט, פרוס שימורים שלמים צ'ילי ירוקסחוט, פרוס שימורים שלמים צ'ילי ירוק4לחמניות המבורגר קלוילחמניות המבורגר קלוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר, לפי הטעםמלח כשר, לפי הטעם796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתוכים מגולענים שמן-נרפא זיתים שחוריםחתוכים מגולענים שמן-נרפא זיתים שחורים120 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות4פרוסות20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח4ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי, לפי הצורךשמן צמחי, לפי הצורך