קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות39
מגזין

רוטב אורז דרומי

רוטב אורז דרומי
רוטב אורז דרומי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה כ 25 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 420 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. גשו לסופר וקנו סלרי, קורקבני עוף, בצל ירוק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. , שהוא מוצק. נסו הלבשה דרומית, רוטב תרנגולת דרומי, ו רוטב לחם תירס דרומי (מתכונים דומים).

הוראות

1
* ניתן לרכוש בסעיף ספייס של המכולת שלך. הכן אורז על פי הוראות החבילה. תניח בצד. בעוד אורז הוא בישול, נקניק חום במחבת כבדה גדולה; להוסיף בצל, סלרי, ופלפל פעמון ומבשלים עד בצל הם שקופים.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים קורקבנים וכבדים וממשיכים לבשל במשך 10 דקות.
3
מוסיפים מרק, רביכה, מלח ופלפלים וממשיכים לבשל מעל חום בינוני במשך 30 דקות. מקפלים פנימה אורז מבושל.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
(צינור גדול)(צינור גדול)
4
מוסיפים בצל ירוק ופטרוזיליה, מערבבים בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.