קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

רוטב אלפרדו מהיר וקל

רוטב אלפרדו מהיר וקל
רוטב אלפרדו מהיר וקל לוקח בערך 5 דקות מתחילתו ועד סופו. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -21 גרם חלבון , 59 גרם שומן , ובסך הכל 672 קלוריות . מתאים ל-4 מנות. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו חמאה, גבינת שמנת, אורגנו ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן וראשונית . זהו מתכון זול למדי לחובבי האוכל הים תיכוני. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 41% . הציון הזה מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: רוטב אלפרדו מהיר וקל , רוטב אלפרדו מהיר וקל ורוטב אלפרדו מהיר וקל .

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. ה-Perrier-Jouet Grand Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-57 דולר לבקבוק.
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
הרעננות והחיוניות המרשימה של ניחוחות הפרחים והפירות (פירות צהובים ופירות טריים) משתרשים, לפני שהם מפנים את מקומם לתווים עדינים של וניל וחמאה, ומשווים ליין אופי פירותי ועקבי. התווים של שזיף דובדבן, לימון ותפוז ברגמוט מופיעים תחילה, ואז מפנים מקום לפרחים של עצי פרי, כגון ליים ויערה. אחריהם מופיעים תווים של חמאה, עוגות מדלן וסוכר וניל. תווים מתמשכים של אשכולית, אפרסקים לבנים, אגסים ירוקים, עצי תפוח ואגוזי לוז ירוקים מסיימים את הטעם.