קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

רוטב ברביקיו בירה

רוטב ברביקיו בירה
רוטב ברביקיו בירה יכול להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 743 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם חרדל, רוטב סטייק, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו בירה ורוטב ברביקיו דבשה, רוטב ברביקיו בירה שחורה, ו עוף עם פחית בירה ורוטב ברביקיו קולה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרטינלי Vigneto di Evo Zinfandel. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 36 דולר.
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli "Vigneto di Evo" Zinfandel יש ניחוחות טריים של פטל קומפוט, שוקולד חלב, אלון מתוק על האף. כניסה מתוקה עם טעמים של שימורי אוכמניות ועוגת תות להוביל טאנינים גמישים על אמצע החיך וגימור רימון טרי.