קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות40
מגזין

רוטב ברביקיו ירוק

רוטב ברביקיו ירוק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של רוטב, אז תנו הזדמנות ל רוטב ברביקיו ירוק. מנה אחת מכילה 333 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו מלח, חומץ, סוכר ועוד מספר מצרכים לעשות היום. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, אפיית שעועית ירוקה ברביקיו, ו קני רוג'רס רוטב ברביקיו-בעוד הם לא יכולים להיות בסביבה יותר, אתה יכול לעשות רוטב ברביקיו בדיוק כמו שלהם.

הוראות

1
מבשלים את כל החומרים בקומקום גדול על אש בינונית נמוכה 2 שעות או עד עגבניות ו tomatillos הם מכרז. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
TomatillosTomatillos
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
תהליך תערובת עגבניות ירוקה, בקבוצות, במעבד מזון או בבלנדר עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות ירוקותעגבניות ירוקות
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
3
הערה: רוטב ניתן לאחסן במקרר עד 1 שבוע.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו בתפריט? נסה זיווג עם יין זינפנדל ורוזה. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Zinfandel אטום. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
אטום Zinfandel
אטום Zinfandel
לאחר ההזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי במשך 14 חודשים, Zinfandel אטום מגלה טעמים בשלים של אוכמניות, boysenberry, דובדבן שחור עם מבטאים של תבלין וקקאו כהה. תהנה מהחושך!