קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות1
מגזין

רוטב ברביקיו מייפל צ'יפוטלה

רוטב ברביקיו מייפל צ'יפוטלה
המתכון מייפל צ'יפוטלה רוטב ברביקיו יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 20 דקות. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 148 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו רוטב זול. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. לך לחנות ותביא רוטב אדובו, סירופ מייפל, קטשופ ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו רוטב ברביקיו צ'יפוטלה מייפל, רוטב ברביקיו צ'יפוטלה מייפל, ו רוטב ברביקיו מייפל צ'יפוטלה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Seghesio גפן ישנה זינפנדל. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 36 דולר.
Seghesio גפן ישן Zinfandel
Seghesio גפן ישן Zinfandel
ניחוחות מבושמים עמוקות של פטל וגפן עתיק של זינפנדל spiciness בריארי פנימי עם טעמי פירות בהירים שכבתית מזכיר עוגת דובדבנים עם קרום גרהם. הערות של גפנים עתיקים של נימי התבלינים המורכבים של זינפנדל ותשואות נמוכות בכרם שימרו את החומציות הטבעית התוססת ואת הטאנינים המאוזנים דרך הגימור הארוך והמתמשך.