קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות21
מגזין

רוטב הברביקיו של אלואיז

רוטב הברביקיו של אלואיז
רוטב הברביקיו של אלואיז נטול גלוטן, וללא לקטוז רוטב. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 495 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך רוטב ווסטרשייר, מלח, חרדל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, קני רוג'רס רוטב ברביקיו-בעוד הם לא יכולים להיות בסביבה יותר, אתה יכול לעשות רוטב ברביקיו בדיוק כמו שלהם, ו רוטב Tonkatsu (רוטב ברביקיו בסגנון יפני) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מאחז הר האוול זינפנדל. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 50 דולר.
מאחז הר האוול זינפנדל
מאחז הר האוול זינפנדל
# 67 Wine Spectator Top 100 של 2008"צפופה ועוצמתית, אך עשירה להפליא, גמישה ומובנית היטב בליבה. מציע ניחוחות של פטל שחור, אדמה טרייה וקלי סמוקי, עם ברי בר בשלים אך ממוקדים, מוקה-אספרסו ופלפל לבן טעמים. לשתות עכשיו עד 2012. 950 מקרים שנעשו.צופה ביין93 נקודות