קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות3
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב הברביקיו של מגפי

רוטב הברביקיו של מגפי
רוטב הברביקיו של העורב נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 4 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל של 437 קלוריות. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -12 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם קטשופ, רוטב סויה, פלפל צ'ילי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד הכי טוב כמו רוטב, והוא נעשה בערך 55 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 30%. הציון הזה די גרוע. נסו רוטב המלפפון של מגפי, קני רוג'רס ברביקיו רוטב-בעוד הם לא יכולים להיות בסביבה יותר, אתה יכול לעשות רוטב ברביקיו בדיוק כמו שלהם, ו רוטב ברביקיו אני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את טפטופי הבייקון בסיר על אש בינונית. מבשלים את הבצל בטפטופי הבייקון עד לריכוך, בערך 7 דקות. מערבבים פנימה את השום והג ' ינג ' ר. מבשלים ומערבבים עוד 30 שניות. הפחיתו את החום לנמוך.
מרכיבים שתצטרך
טיפות בייקוןטיפות בייקון
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים יחד את הקטשופ, רוטב ווסטרשייר, רוטב סויה, סוכר חום, חומץ בלסמי, מיץ לימון, רוטב צ 'יפוטלה, חרדל, פלפל צ' ילי גרוס, פלפל, מלח, כמון, כוסברה ופפריקה בקערה. מערבבים רוטב לתערובת הבצל ומבשלים במשך 20 דקות, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
כוסברה.כוסברה.
רוטב סויהרוטב סויה
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
פפריקהפפריקה
פלפלפלפל
כמוןכמון
בצלבצל
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 כפית טימין טרי קצוץ או טימין מיובש1/2 כפית טימין טרי קצוץ או טימין מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום, ארוז היטבסוכר חום, ארוז היטב11 קילו קישואים,רוטב צ'יפוטלה בבקבוק צ' ילהרוטב צ'יפוטלה בבקבוק צ' ילה1(יכול להיות או להרחיק)פלפל צ'ילה מיובש כתושפלפל צ'ילה מיובש כתוש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון2ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(חוֹרֶף)חרדל טחוןחרדל טחון11 קילו קישואים,פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל טחוןבצל טחון1(יכול להיות או להרחיק)פפריקה ספרדיתפפריקה ספרדית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר