קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב חום בסיסי

רוטב חום בסיסי
רוטב חום בסיסי עשוי להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 196 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שמן זית, שוק עגל, מרק בשר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 6 שעות ו-10 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו מרווה בסיסית ורוטב חמאה חום, רוטב מנגל בסיסי, ו רוטב פיצה בסיסי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את שוק העגל ואת knucklebones במחבת צלייה, מתבלים עם מלח ופלפל טפטוף עם שמן זית. צלי בתנור שחומם מראש 350 מעלות f במשך 45 דקות. כאשר חתיכות העגל חומות, מברשת אותם עם 3 כפות של רסק עגבניות ועונה שוב. להעלות את טמפרטורת התנור ל 450 מעלות F ולהחזיר את המחבת לתנור במשך 15 דקות נוספות. ממיסים חמאה בעציץ גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רסק עגבניותרסק עגבניות
שוק עגלשוק עגל
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
עגלעגל
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
סירסיר
תנורתנור
2
מטגנים את ירקות mirepoix ו טימין בחמאה כדי מעיל ואז מערבבים את רסק העגבניות הנותרים ולהמשיך לבשל עד הירקות הם caramelized.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
ירקירק
(בערך, כדי ליצור Roux)(בערך, כדי ליצור Roux)
חמאהחמאה
טימיןטימין
3
יוצקים את היין האדום כדי deglaze, מערבבים.
מרכיבים שתצטרך
יין אדוםיין אדום
4
תעביר את העצמות השחומות לקומקום.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
להקציף במים ומרק.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
מוסיפים את זר garni ולהביא את הרוטב לרתיחה. מבשלים בעדינות במשך כ 3 שעות, ברפרוף מעת לעת. מסננים את הרוטב דרך הגבינה או chinois כדי להסיר את העצמות ומוצקי הירקות. המשך לבשל במשך 1 שעה יותר, ברפרוף כל קצף שעולה למעלה, עד הרוטב מצטמצם 2 כוסות ועבה יפה. טעם של כוח ותיבול. מאי לטאטא בטפיחה של חמאה רכה כדי לסיים את הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
זר Garniזר Garni
תיבולתיבול
ירקירק
חמאהחמאה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
מקציףמקציף
7
מגישים עם בשר או עוף.
מרכיבים שתצטרך
עופותעופות