קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

רוטב חריף קלוי ורדה

רוטב חריף קלוי ורדה
רוטב סלסה מתובל קלוי ורדה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת המתכון hor d ' oeuvre שלך. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון יש 32 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שום, פלפלים צ'ילה סראנו, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. . מתכונים דומים: עגבניות צלויות סלסה ורדה וסלסה ורדה גוואקמולי, עוף מתובל עם סלסה ורדה, ו רוטב חריף עוף ורדה.

הוראות

1
מחממים גריל חיצוני לחום גבוה, ושמן קלות את הסבכה.
מרכיבים שתצטרך
2
הניחו את הפלפלים poblano, פלפלים סראנו, ו tomatillos על הגריל החם, ומבשלים, מפנה כל 2 דקות, עד קליפות הפלפל חרוכים באופן שווה והשחיר, ואת tomatillos הפכו צהוב חיוור והחל לטפטף מיץ, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את הירקות מהגריל.
מרכיבים שתצטרך
4
לגרד את רוב העור פלפל שרוף, לחתוך את הגבעולים, לחתוך את הפלפלים במחצית הדרך הארוכה, ולהסיר את הזרעים.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים את הבצל והשום בקערת העבודה של מעבד מזון, ואת הדופק על 4 פעמים לקצוץ. טיפה בפלפלים, דופק 4 פעמים לקצוץ בערך, ולהוסיף את tomatillos ומלח. דופק 4 פעמים או יותר לחלקות הרצויה, ומערבבים בכוסברה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין פינו נואר בכרם למלסון מאייר עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 47 דולר לבקבוק.
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
The 2014 Meyer combines fruit picked at both the beginning and end of harvest to produce a spicy, aromatic wine that combines red cherry and plum with woodsmoke, tarragon, potpourri, and crème brulee. The palate is fresh and lithe, with dark spice carried by loads of red fruit to a long, delicately balanced finish. This is a young wine that will gain in weight over the next year and age gracefully for 10+ years.