קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

רוטב לחם תירס עם צדפות

רוטב לחם תירס עם צדפות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני תוספות, אז נסו רוטב לחם תירס עם צדפות. והוא מתאים להגשה ל 15 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 141 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם צדפות שקועות, לחם, תיבול עופות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 24%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו רוטב לחם תירס עם צדפות ונקניק, רוטב לחם תירס מהיר, ו רוטב לחם תירס קליקו עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלב את שמונת המרכיבים הראשונים בקערה גדולה. מערבבים מספיק מרק עד שהתערובת רטובה מאוד.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים לתוך משומן 13-ב. איקס 9-ב. תבנית אפייה או רדוד 3-קראט. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
3
אופים, ללא כיסוי, ב-400 ניתנים לזיהוי למשך 45 דקות או עד להשחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת ללחם תירס. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. היקב העירום להקניט, ריזלינג עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
עירום יקב להקניט, ריזלינג
עירום יקב להקניט, ריזלינג
אגס בשל עשיר התערבב עם מקל סוכריות על האף, ואחריו אננס טארט המעניק גימור נקי ופריך בחיך. ביקב עירום, אנו במשימה להפחית את שיעור הגירושין על ידי עידוד זוגות לחלוק כוס יין מדי לילה. אנחנו "שואפים להקניט" עם תוויות הם רק קצת מסוכן כי אנחנו מאמינים החוויה סביב היין צריך להיות כיף. קבעו את מצב הרוח לכיף ורומנטיקה עם יינות פרימיום, מותגים אקזוטיים ותוויות גב פרובוקטיביות. לקבל פקקים עם פקק וליהנות מה חיים באופן בלתי צפוי מביא לך.