קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות86
מגזין

רוסטגריטג'הודו עם בייקון-עשב וסיידר רוטב

רוסטגריטג'הודו עם בייקון-עשב וסיידר רוטב
רוסטג מורשת טורקיה עם בייקון-עשב ורוטב סיידר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %68 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 283 גרם חלבון 132 גרם של שומן, וסך הכל 2470 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו עלי קורנית, מרווה, תורכי מורשת, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו ירך צלוי משובצת בעשב של חזיר עם רוטב תפוחים וסיידר, הודו צלוי בעשב עם רוטב סיידר תפוחים, ו הודו צלוי עם רוטב מחבת תפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים במעבד עד בייקון קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
2
העברה ליריעת ניילון. באמצעות לעטוף פלסטיק כסיוע, תערובת חמאה רול לתוך יומן בקוטר 2 אינץ'; צמרמורת עד המשרד. לעשות קדימה: יכול להתבצע 3 ימים קדימה. שמור צונן.
מרכיבים שתצטרך
1
מחממים תנור ל-425F.
2
שלב צוואר טורקיה, 1/4 גביע שומן טורקיה, רגל טורקיה בסיר גדול כבד avenproof.
מרכיבים שתצטרך
שומן טורקיהשומן טורקיה
3
מניחים בתנור; צלי שנחשף עד חלקי טורקיה הם עמוקים, חום כהה, מפנה פעם אחת, על 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
4
ניקוז, שמירה על שומן מן הסיר. שמור 1/4 כוס שומן עבור רוטב; להחזיר 1 כף שומן לסיר. להחזיר חלקי הודו לסיר; מערבבים סלרי, בצל,ספרי קורנית, ופלפל. להחזיר סיר לתנור; צלי חשוף 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים סיידר תפוחים וחומץ; צולים 10 דקות יותר. הפחת את טמפרטורת התנור ל-375F.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים 8 כוסות ומרווה לסיר; מבשלים בתנור חשוף 1 1/2 שעות. מסננים בסיס רוטב דרך מסננת בסדר; להשליך מוצקים מסננת (יהיה על 5 כוסות רוטב בסיס). לעשות קדימה: יכול להתבצע 2 ימים קדימה. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
1
חותכים חמאת בייקון לתוך 1/4 אינץ ' עבה סיבובים ולתת לעמוד בטמפרטורת החדר 20 דקות. יש לשטוף את טורקיה מבפנים ומבחוץ; להתייבש טפיחה. החל מסוף הצוואר, בזהירות להחליק את היד בין העור בשר השד, ולאחר מכן להחליק את היד בין העור בשר הירך. בזהירות להחליק פרוסות חמאה בין העור לרגל, הירך, בשר השד כדי לכסות (תהיה כמות נדיבה של תערובת חמאה).
מרכיבים שתצטרך
2
מפזרים 1 כפית מלח גס ו 1 כפית פלפל על טורקיה, ו 1 כפית מלח גס ו 1 כפית פלפל בחלל הראשי של טורקיה.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים הודו על תבנית אפייה מעוטרת. מכסים בניילון נצמד או בנייר כסף; לצנן לפחות 1 יום. לעשות קדימה: יכול להתבצע 2 ימים קדימה. שמור צונן.
מרכיבים שתצטרך
4
הגדר מתלה במיקום הנמוך ביותר בתנור; מחממים ל 177°.
5
מערבבים בצל, סלרי, שומר, גזר, תפוחים, שמן ועלי דפנה במחבת צלייה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
6
מפזרים בנדיבות עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים את טורקיה על גבי תערובת ירקות. הכנס כנפיים תחת; לקשור את הרגליים יחד באופן רופף כדי להחזיק צורה.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים את טורקיה בתנור; צולים עד מיידית לקרוא מדחום מוכנס לתוך החלק העבה ביותר של הירך רושמים 77°, צולה עם טיפות מחבת כל 30 דקות ו tenting רופף עם נייר אם בראונינג מהר מדי, על 4 שעות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
9
העברת טורקיה מגש (טמפרטורה פנימית של טורקיה יגדל 5 עד 10 מעלות).
מרכיבים שתצטרך
10
יוצקים תערובת ירקות ופינות לתוך מסננת גדולה להגדיר מעל קערה גדולה; לחץ על מוצקים כדי לחלץ נוזל. להשליך מוצקים במסננת. כפית את השומן מ טפטוף מחבת; להשליך (תהיה כמות גדולה של שומן ב טפטוף מחבת). המילואים degreased פאן טפטוף עבור רוטב (כ 1 כוס).
מרכיבים שתצטרך
11
הסר שומן מפני השטח של בסיס רוטב; שמור 1/4 כוס שומן. לחמם בסיס רוטב סיידר.
מרכיבים שתצטרך
12
להמיס שמורות 1/4 כוס שומן בסיר גדול מעל חום בינוני.
13
מוסיפים קמח; מערבבים 3 דקות. בהדרגה להוסיף בסיס רוטב סיידר חם ו degreased פאן טפטוף. מבשלים עד חלקה, מעובה, מופחת 51/2 כוסות, לטאטא לעתים קרובות, על 5 דקות. רוטב העונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
14
מגישים הודו עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
15
מה לשתות: בשנת 1962, עשרה חברים שהאמינו שגפנים אירופיים יכולים לשגשג במדינת וושינגטון ייסדו את סוחרי היינות הקשורים. הם החלו לייצר יינות במוסך של אחד מחבריהם, שהפך ליינן הראשון של יקב קולומביה. כיום, יקב סיאטל-אזור מייצר הכל החל מרלו כדי Gewrztraminer. עם טורקיה, אנחנו אוהבים את סירה של קולומביה 2003 מכרם ערבה אדומה (30$). טעמי תות ופרי בהיר בתוספת פלפל לבן חריף לסיים אומר יין זה יכול לעמוד בפני turkeyand כל הקישוטים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסיידר תפוחיםסיידר תפוחים2(חוֹרֶף)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחים קצוצים בצפיפותתפוחים קצוצים בצפיפות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוסות בייקון מעושנות אפלווד, קצוץ גספרוסות בייקון מעושנות אפלווד, קצוץ גס33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טרי, מחולקפלפל שחור טחון טרי, מחולק0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחורפלפל שחור4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץ גסגזר קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ גססלרי קצוץ גס5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ גססלרי קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)מלח ים גס או מלח גס וכשרמלח ים גס או מלח גס וכשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח ים גס או גסמלח ים גס או גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל דיז'וןחרדל דיז'ון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנורות שומר טרי קצוץ גסנורות שומר טרי קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרווה טרייה קצוצהמרווה טרייה קצוצה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ10ריבס, קצוץ טרי או קפואתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת לימון מגורד דקקליפת לימון מגורד דק2בצל צהוב בינוני, קצוץציר עוף או מרק עוף במלח נמוךציר עוף או מרק עוף במלח נמוך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ גסבצל קצוץ גס4עלי מרווה שלמיםעלי מרווה שלמים6largesעלי קורנית טרייםעלי קורנית טריים8קילוגרםמורשת טורקיה, צוואר ושומן 1/4 כוס החללים שמורות בסיס רוטב סיידרמורשת טורקיה, צוואר ושומן 1/4 כוס החללים שמורות בסיס רוטב סיידר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשומן שמורות החללים טורקיהשומן שמורות החללים טורקיה1רגל טורקיה כולה (ירך ומקל תיפוף)רגל טורקיה כולה (ירך ומקל תיפוף)8קילוגרםצוואר שמורות מהמורשת טורקיהצוואר שמורות מהמורשת טורקיה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(2 מקלות) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר(2 מקלות) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר