קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

רוסטיקה עוף חריף על רביולי וארוגולה

רוסטיקה עוף חריף על רביולי וארוגולה
Rustican עוף חריף על רביולי וארוגולן הוא חלב חינם מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 50 גרם חלבון 45 גרם של שומן, וסך הכל 978 קלוריות. אם יש לך חזה עוף, בצל, פלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו ריזוטו רוסטיקה עם פרושוטו וארוגולה, רביולי ארוגולה, ו רביולי עם ארוגולה ופקורינו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

רביולי עובד ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו, ורדיקיו. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.