קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

רוצח ערפדים

רוצח ערפדים
Vampire Killer יכול להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני שחיפשתם. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 106 קלוריות , 0 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 0% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם וודקה, רצועת קליפת לימון, קרח וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זה עובד היטב בתור אכילה זולה למדי. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות . עם ציון ספונקולרי של 7% , המנה הזו גרועה מאוד (אבל עדיין ניתנת לתיקון). מתכונים דומים: ערפד , ערפד , ו- Vampire Sangria .

הוראות

1
מניחים את הפלפל, השום, קליפת הלימון והוודקה בכלי זכוכית או פלסטיק גדול. מכסים ומניחים לעמוד בטמפרטורת החדר למשך שבוע.
מרכיבים שתצטרך
הדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדוםהדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדום
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני
2
עבור כל מנה, ממלאים שייקר שלושה רבעים בקרח.
מרכיבים שתצטרך
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
3
הוסף 1-1/2 אונקיות וודקה חדורה לשייקר; מכסים ומנערים למשך 10-15 שניות או עד שנוצר עיבוי בחלק החיצוני של השייקר. מסננים לכוס מרטיני צוננת.
מרכיבים שתצטרך
4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני
4
מקשטים בסלק.
מרכיבים שתצטרך
סלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילובסלק, אדום, זהוב, או Chioggia או כל שילוב

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Blann de Bleu Cuvee Mousseux עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.